De week met Australian Backpackers zit erop... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu De week met Australian Backpackers zit erop... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

De week met Australian Backpackers zit erop...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivon

29 September 2009 | Australië, Sydney

Volgens mij was ik gebleven bij de boottocht van zaterdag... Die heeft mn maag overleefd :) Erg mooi uitzicht en heerlijk gelunchd (gelukkig hadden ze niet alleen ma vis :P)! 's Avonds onze maagjes gevuld bij de MACDONALDS!!

Zondagmorgen ging de wekker al veel te vroeg... Half 7 ontbijten en vervolgens op weg naar de Blue Mountains. Daar hebben we de eerste kangaroes gespot (check de foto's). Verder TE veel gelopen, maar mooie dingen gezien. 's Avonds met zn allen naar The Gaff (backpackers cafe). Na zo'n lange, vermoeiende dag kwam bij veel mensen de alcohol hard aan...

Maandag konden we gelukkig iets langer in onze bedjes blijven liggen. Om half 10 vertrokken we richting strand om te surfen! Dit had ik tijdens de zomervakantie al geoefend, dus ik mocht gelijk bij de gevorderde groep mee (haha, jaja bij de gevorderde :P)... Helaas zijn de golfjes in Australie net iets hoger dan in Frankrijk, maar dat zorgde voor wat extra uitdaging! Met een heerlijk zonnetje erbij was het een top-middag!!

Vandaag was het dan zover... Om 13.00uur zou het 'Over the top' feest beginnen. Vanaf 10uur waren we druk aant schilderen (check de foto's voor t resultaat). Dit bezorgde ons een plek bij de eerste 5! Helaas kozen we de verkeerde sleutel en ging de auto alsnog aan onze neus voorbij... Ook de andere prijzen, die werden verloot, kwamen niet in onze handen terecht. Dus morgen hard op zoek naar n auto en dan via de oostkust naar boven richting Cairns!
Dan zullen we ook minder vaak op internet kunnen, dus is het iets langer wachten op de berichtjes/foto's.

Knuffel voor iedereen, xx

• 29 September 2009 - 13:37

Wiel En Ger:

wat jammmmmmmmmmmmer van die auto,jullie zien er wel fantasties uit op de foto's veel succes met een andere auto kopen. Dan kan de trip beginnen. KNUFFELS

• 29 September 2009 - 16:50

Ilse:

Heey Ivon,

Hartstikke leuk om via de site te horen wat je allemaal al meegemaakt hebt. Jammer dat je de auto niet gewonnen hebt. Leuke foto's overigens. Gelukkig is het eten op de boot meegevallen;).
    Heel veel plezier nog Down Under en succes met het zoeken van een auto.

Groetjes, Ilse

• 29 September 2009 - 17:29

Marlies Ewalts:

Hallo Ivon,
    Heerlijk om te lezen en je foto's te zien. Ik krijg er weer een goed en vrolijk gevoel van. Enkele dingen heb ik ook gezien 2 jaar geleden.Hopelijk heb je al een auto en kan de reis beginnen. Iedere dag is iets nieuws te beleven.
    Pas goed op je zelf en pluk de dag.
    Kusje.

• 29 September 2009 - 17:48

De Kreupele :D:

Haaa Sissie,

vette foto's zeg!! Wel balen van die auto! Mjaa dan ma huren he ;)

Hier gaat alles wel ok, op mn voetje na dan... wat unne K.Tzooi!

Nou succes met je reis verder en we lezen t wel weer! En anders ff smse he :P
    xxxxx Plien en John

• 29 September 2009 - 19:08

Big D:

Ha zusjeeeeee!!!

Zal ik dan ook maar ns n berichtje achterlaten hier...:-)
    Dat smsen is ook maar een duur grapje hè ;-)
    Ik hoor trouwens net dat ik thuis foto's moet gaan kijken...zal ik dat maar snel een keertje doen!
    Heel veel plezier nog daar enne...let the real adventure begin!!!
    Dikke kus XXX ook van Rob

• 29 September 2009 - 20:30

Mirte :

Ha Ivonnie!

Vet desse al gesurft heas en alles! Ik hoap det alles gaod bevelt. Aan de foto's te zeen wal, haha. Jammer det ge de auto neet hebt gewonnen! Vuul plezeer in Cairns!

Liefs Mirte

• 30 September 2009 - 12:48

Jill:

Ha Ivon,

Zo te lezen heb je het tot nu toe naar je zin. Ik hoop dat de rest van de reis jou ook gaat bevallen nu je zonder die grote groep verder gaat... (maar dat zal wel goed komen). Jammer van die auto, ik vond dat jullie die hadden moeten winnen:P.
    Hier gaat nog alles z'n gangetje. We missen jou wel al in de zaal en het kleedlokaal.
    Groetjes en tot het volgende verhaaltje.
    X Jill

• 30 September 2009 - 14:27

Floor:

Oh ivonnie! ben jaloers, klinkt zo ontzettend gaaf! Have fun!
    Veel liefs!

• 30 September 2009 - 15:50

Inge:

Haa Fon!
    Echt super stoer desse 't zo gezellig hes doar.. Die erste weak klinkt 'n bietje zoals intro :D
    Hebse emand gevonge om same mit te goan backpacken dalik? Bin benieuwd noar dien volgende verhoal!!
    XX Inge