Planning voor de komende weken... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Planning voor de komende weken... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Planning voor de komende weken...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivon

02 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Mijn laatste berichtje vanuit Sydney :o

Donderdag hebben we een relaxed dagje op t strand gehad, Manly Beach! Heerlijk, 32 graden :) 's Avonds voor de eerste keer zelf gekookt: gebakken aardappeltjes met schnitzel en brocoli. Lekker!! Vandaag niet veel nuttigs gedaan: beetje geluierd, chicken tonight gemaakt & inkopen gedaan voor de reis met onze auto!!! Die gaat morgen eindelijk beginnen :D

We hebben de auto voor 2 weken gehuurd. In die 2 weken gaan we van Sydney naar Brisbane. Tijd genoeg om leuke plekjes te bezoeken dus (Hunter Valley, Newcastle, Byron Nay etc)!!
Vervolgens gaan we met de bus van Brisbane naar Cairns. We hebben vandaag al 3 tours geboekt die we in dat stuk gaan doen:
- Fraser Island, met een jeep!
- Nossa, kanoen de jungle in!
- Whitsunday Island, met een boot!
We hebben er erg veel zin in, dus gaat helemaal goedkomen!

Kheb geen idee wanneer we weer n internetcafe tegenkomen, dus...

Tot snel, kusjes!

Nog n paar fotootjes van de Blue Mountains & ons relax dagje op Taronga!

• 02 Oktober 2009 - 10:46

Jelle:

he Ivon,

aaaaaaah hoe jaloers kun je iemand maken..... ik heb nu al weer heimwee. ben spontaan maar weer een keer in het fotoboek aan het kijken en jullie gaan zo'n mooie dingen zien! byron bay, fraser island, whitsunday islands! geweldig.
    succes met de auto en geniet ervan.

Jelle en Noortje

PS: ik kan je vertellen dat je sterke zenuwen moet hebben op uit Sydney weg te rijden, helemaal met het stuur aan de andere kant!

• 02 Oktober 2009 - 15:02

Plien:

Sissie!! Je gaat weer heel wat avontuurtjes tegenmoet... Als je maar voorzichtig doet ;)
    Wij zullen eens kijken wat we er morgen van kunnen maken, of we de ballen dit keer goed zullen raken :P
    Ik maak dr ma meteen een gedichtje van, dat was ik eigenlijk helemaal niet van plan...whahaha!

Nou gedraag je daar en kijk uit voor de krokodillen in de jungle, nu wacht iedereen op nog een rijmpje, maar ik weet niks op jungle :D

Joehaaaij!
    xxx Paulien

• 02 Oktober 2009 - 19:53

Wilke:

haa vonnie!
    leuk um zoevuul van dich te huure!
    geniet van t rond crossen met de auto, doat veurzichtig.
    xxxx

• 03 Oktober 2009 - 10:33

Els:

goed te lezen dat je het naar je zin hebt daar down under. benieuwd naar je volgende verslagen Zal je goed doen te horen dat het weer hier minder wordt. geniet ze nog.
    groetjes uit meyel

• 03 Oktober 2009 - 12:00

Wiel En Ger:

32gr ,heerlijk, bij ons is t nu echt herfst. Het waait de bladeren vallen van de bomen enz. Zit hier met een lekker warm vest verschil moet er zijn. genietse KNUFFELS.

• 03 Oktober 2009 - 14:57

Bertien:

Ìvon! Wat gaaaf!
    Ik wist niet dat ik al zoveel berichtjes gemist had! Nu moet ik toch maar eens wat vaker je site bezoeken!
    Helemaal te gek! En die road op je lichaam, staat je goed;) Idee voor de carnaval!
    Hou je taai en Enjoy!
    Knuffel Tien Xx