Wat n pech... - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Wat n pech... - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Wat n pech...

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

13 Oktober 2009 | Australië, Surfers Paradise

Heej :)

Zaterdagmorgen stonden Mirjam en ik helemaal klaar in onze wetsuits om te gaan kayakken & raften, ging het niet door :( De zee was te wild en ze vonden t te gevaarlijk, helaas pindakaas! Onze instructeur was wel nog zo aardig om ons n korte rondleiding te geven door Coffs Harbour en heeft ons de bananenbomen en n regenwoud laten zien. Daarna heeft hij ons netjes afgezet bij t hostel. Mirjam en ik zijn toen naar de Botanic Garden gegaan, maar deze was niet egt mooi... De heenreis in t winkelwagentje was nog t leukste ;)

's Middags nog even aan t zwembad gelegen bij t hostel en vervolgens doorgereden naar Byron Bay. Hier was een groep jongens van de 1e week in Sydney, waarmee we voetbal hebben gekeken en op stap zijn geweest! Erg gezellig avondje :) Omdat wij nog geen slaapplaats geregeld hadden waren hun zo aardig om ons (stiekem) mee te nemen naar hun hostel. Weer n gratis nachtje dus!! De volgende morgen lekker uitgeslapen en ontbeten aan het strand. Verder n beetje rondgelopen door t dorpje, maar uiteindelijk om 16.00uur al doorgereden naar Surfers Paradise. Het regende en er was niet veel te beleven in Byron Bay dus...
In Surfers Paradise hebben we n hostel geboekt voor 2 dagen.

Maandagmorgen zijn we naar de Q1 toren gereden. Dit is n toren met de snelste lift van de wereld! Vanaf de 77ste verdieping hadden we n geweldig uitzicht over Surfers Paradise!! Zo mooi, dat ik mn camera uit mn handen liet vallen :o Egt k*t, want die doet t dus niet meer...
's Middags lekker op t strand gelegen, de Goldcoast afgelopen en op zoek gegaan naar n nieuwe camera. Die heb k gelukkig eentje gevonden, maar dit was n duur grapje :( Dusss... BALEN!!

Later nog n paar bekende tegengkomen en 's avonds gekookt in t hostel en op t terras gezeten!

Vanmiddag rijden we door naar Brisbane. Onze laatste stop met de auto, die moeten we hier weer inleveren over n paar dagen. Dan gaat t avontuur met de bus beginnen!

Kheb helaas nog niet ontdekt hoe k de foto's van mn nieuwe camera op de computer kan krijgen, dus de foto's komen zo snel mogelijk (hoop k...)!

Dikke kus vanuit Aussie!! xx

YES, tis gelukt!!

• 13 Oktober 2009 - 07:05

Bertien:

Aaah pechflugel toch! Dat is wel ff balen zeg! Maar gelukkig heb je weer n nieuwe cam kunnen vinden, ik wil je fotos nl voor geen goud missen!
    Maare je bent de luitjes van het nederlands elftal dus niet tegen gekomen? Ook weer jammer;) haha
    Have fun met je bustrip en tot de volgende message!
    Knoefel Tien

• 13 Oktober 2009 - 07:27

Mirte:

Ha Ivonnie!

De hes wal ein bietje pech he! Det is balen. Wal vet desse al zoevuul gezeen hes! Leuk desse 'n smsje hads gestuurd letsaan. Geniet d'r van!

Kusjes!

• 13 Oktober 2009 - 10:38

Wiel En Ger:

jao det is echt BALE,
    kumptj allemaol good. Joamer van det kayakken.kumptj misschien nog eine anger kier. Van al die gratis hostels,kins ze waal eine camera kaupe. genietse KNUFFELS

• 13 Oktober 2009 - 10:39

Jill:

Hebben we dus nog een Teammuts in ons team;)
    Wij hebben vanavond een oefenwedstrijd tegen Acretos, altijd beter dan trainen...
    Tot de volgende keer!
    X

• 13 Oktober 2009 - 11:23

Ans:

Hoapelijk kriegs se neet te veul sjoeane oetzichte miear,.....det weartj ein duere grap...(grapjuh...)
    Geniet nog mer lekker!

Groetjes oet Heitse

• 13 Oktober 2009 - 13:37

Nelly:

Wat ben je toch een sukkeltje,zo'n mooie camara,maar ja niks aan te doen.Gewoon weer een paar nachten ergens gratis overnachten en niet te veel op stap gaan en de camara is weer betaald.Veel plezier nog.

Nelly

• 14 Oktober 2009 - 11:49

Inge:

Haa fon!
    Dat kayakken & raften kunnen jullie vast nog wel 'n andere keer ergens in australië doen! Jullie zijn wel goed bezig met de ilegale overnachtingen :D, haha.. Balen van die camera, maarja, als dat alles is hè.. Gelukkig heb je weer een nieuwe gevonden, zodat we niets hoeven te missen!
    Suc6 met de busreis en tot het volgende verhaaltje!
    Kus Inge

• 14 Oktober 2009 - 14:53

Richard:

Oi,

Helaas helaas zit Pete in de studio anders had je er weer wat gratis nachtjes bij!!
    Have fun in Brissie and love the Goldcoast.

Veel plezier en geniet ervan.

Gr. Richard

Tjerrel:

Heei Ivon gaat het goed met jou?
    is het daar warm? ja of nee.
    Ik zit bij je zus Paulien in de klas.

Groetjes Tjerrel.

Dylan En Brian:

hoi ivon.
    ik zit bij paulien in de klas.
    hoe gaat het?
    met ons gaat het goed.

groetjes dylan en brian,
    uit groep d6b.

Janine:

hoi ivon heb je het leuk leuk je zus
    is mijn jufrouw
    paulien ik zie op de
    site dat je een dolfijn
    heb gespeeld en heb het nog leuk en je zus
    mist je
    groetjes janine

• 15 Oktober 2009 - 08:23

Britney:

vind je met dolfijnen spelen leuk?IK HOOP OOK DAT JE HEEL VEEL PLEZIER MET MIRJAM. GROETJES VAN BRITNEY UIT DE KLAS VAN JUFPAULIEN.

• 15 Oktober 2009 - 08:23

Ilse :

hoi ivon ,
    ik zit bij paulien in de klas. heb je alveel
    ontdekt en heb je het leuk.

van ilse.

• 15 Oktober 2009 - 08:24

Ilse :

hoi ivon ,
    ik zit bij paulien in de klas. heb je alveel
    ontdekt en heb je het leuk.

van ilse.

• 15 Oktober 2009 - 08:25

Tjerrel:

Heei Ivon gaat het goed met jou?
    is het daar warm? ja of nee.
    Ik zit bij je zus Paulien in de klas.
    en je zus mist je heel erg.
    Groetjes Tjerrel.

• 15 Oktober 2009 - 08:28

Naomi:

cool dolfijntje
    hihi
    ik hou van dolfijnen ik heb een: beeldje van dollie, een knuffel en nog heel veel hihi dingen

• 15 Oktober 2009 - 08:29

Macey:

leuk dolfijntje ik hou van dolfijntje
    gr.Macey

• 15 Oktober 2009 - 16:26

Janine:

hoi is het nog leuk o en als je me niet kent je zus is mijn jufrouw
    en je zag me meschien bij het zwemmbad in de zommer ik had die fles water over paulien heen gegood hahaha!!!!!

• 15 Oktober 2009 - 17:01

Mirthe En Marcel:

heee fon,

Jezus, wat een fans heb jij zeg, haha ;)
    Owww, wat jammer van je camera en van het kajak uitje... Naja, hier valt helemaal niets te beleven, dus wat dat betreft heb jij het daar een stuk beter :) En een stuk warmer waarschijnlijk!! Hier lijkt t wel winter manne.. En wat is het mooi daar zeg!!! :) Eg super fotoows elke keer..
    Nou meis, ENJOY!!! En tot de volgende keer maar weer (haha, als we hier tog aan het rijmen slaan) :D
    Knuffel Mirthe en Marcel