Foto's! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

22 Oktober 2009 | Australië, Rainbow Beach

Yeaah, hier zijn dan eindelijk weer n paar foto's!
Heb er helaas geen van t kanoen, aangezien we hard aant peddelen waren. Misschien krijg ik er nog van iemand anders, maar dat is ff afwachten... Ook staan er n paar foto's bij van Rainbow Beach! Plaatsje waar we nu zitten (en GEEN bereik hebben :S). In Rainbow Beach zijn we naar de Carlosandblow gegaan, waar we n heel mooi uitzicht hadden en met zn allen zonsondergang hebben gekeken! Egt mooi!! Ook hebben we daar gesandboard (of hoe zeg je dat?!), egt grappig! Vandaag surfboards gehuurd en lekker de hele dag op t strand gehangen & gesurfd!!

Komend weekend naar Fraser Island, moet n heel gave tour zijn!! Dus tot het volgende berichtje!!

Kussies vanuit Australie!

FOTO'S:

• 22 Oktober 2009 - 07:36

Annemiek:

Ha schat, wat weer leuke foto's, jammer dat er geen van het kanovaren bij zijn, die had ik wel eens willen zien, jouw kunsten met kanovaren!!!!
    Ben benieuwd naar je "werkervaring"
    Kus
    mam

• 14 Januari 2010 - 20:08

Annemie En André :

Hoi Annemiek, Linda en Yvonne,

Wij hopen dat jullie weer zijn opgeknapt en het verloes van jullie nichtje een plaats hebben kunnen geven! Wij hopen verder dat jullie er na een beroerde start nog een fijne tijd van zullen maken. De tijd vliegt; voor je er erg in hebt ben je weer thuis. Groetjes uit Venlo,
    Annemie en André