Roadtrip - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Roadtrip - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Roadtrip

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

12 December 2009 | Australië, Melbourne

Nou mn weekje roadtrip (werk) zit er weer op...

Zondag om 15.30ur begon t avontuur. Ik met 3 'geweldige' collega's ;)
- Adam: onze teamleider, die zichzelf helemaal geweldig vind en alleen ma aan zichzelf denkt...
- Luke: t broekie van 18jaar :P ma verder wel gezellig
- Daniel: de ontzettende NERD (egt waar, zo erg heb k ze nog niet vaak meegemaakt)
We waren nog geen 5 minuten onderweg en Adam zet de radio kei hard aan met liedjes van Kelly Clarkson, Shakaira, Celine Dion, etc... Die jongens allemaal meezingen :O Wat moest k hier nu van denken?!
's Avonds om 20.30uur eindelijk aangekomen in Robinvale waar we gegeten hebben, n filmpje gekeken en zijn gaan slapen in onze cabin.
De volgende dag de hele dag op de deuren geklopt in Robinvale. 's Avonds gegeten, filmpje gekeken en gaan slapen.
Dinsdagmorgen naar Baldara gereden, tot 19.00ur gewerkt, gegeten en gerelaxed.
Woensdagmorgen naar Swanhill gereden, gewerkt tot 20.00uur, gegeten, met Plienie gebeld ;) en gaan slapen.
Donderdagmorgen met vriendje gebeld :), gewerkt tot 20.00uur en met zn allen wat gedronken in n plaatselijk kroegje!
Vrijdag om 10.15uur in de auto, op weg naar Melbourne. Onderweg zouden we nog in Bendigo stoppen om te werken, dat was in ieder geval de bedoeling... Na n uur rijden kregen we autopech, uiteraard in een of ander gat waar niemand bereik had :S Hier 6uur moeten wachten (ondertussen maar ff ALLE 50 huizen langsgelopen, en met zn allen maarliefst 3 sales gemaakt). Bedrijf waarvoor we werken regelde nx... Ben je mooi klaar mee! Uiteindelijk garage gebeld die kwamen de auto ophalen, maar zij konden er ma 2 van ons meenemen naar Bendigo. Die andere 2 gelift en uiteindelijk met zn allen vanuit Bendigo de trein naar Melbourne gepakt. Gezellig dagje dus... 's Avonds om 22.00uur eindelijk in mn hostel.

Uiteindelijk viel t allemaal wel mee, want in mn gedachte zit de (ong) 1000dollar die k verdient heb :D

Vandaag weer n dagje gewerkt. Maandag nog 1 afspraak staan, dus dan ook nog werken en dan is t mooi geweest! Kheb vervolgens nog n weekje om te genieten in Melbourne, voordat k de 22ste naar Perth vlieg!

Dikke knuffel & tot snel xx

• 12 December 2009 - 09:00

Annemiek:

Nou dat is toch weer mooi meegenomen, die 1000 dollar. Kunnen we in Nieuw Zeeland lekker van gaan uit eten!!!hi,hi. Geniet deze week maar van Melbourne, bekijk nog wat leuke en interessante dingen. En dan op naar Perth!!
    liefs
    mam

• 13 December 2009 - 11:51

Nelly:

Nou Ivon dat heb je mooi verdiend,ik wist niet dat je zo'n goeie verkoopster was en de mensen zo goed iets kunt aansmeren.
    Geniet er nog van en ook fijne feestdagen daar.

Groetjes Nelly

• 15 December 2009 - 18:11

Bertien:

Zo zakewijfie!
    Dat doe je goed hoor! Wel vreemd hoor.. Kelly zit in de flinke kou en jij in de flinke zon! Heb net kelly's verhaal gelezen maar nu moet ik toch weer ff naar het goede weer schakelen, haha! Maar damn wat een geweldige foto's ivon! echt helemaal gaaf! Ga je ook een soort van kerst vieren daar? Of ga je gewoon door trekken die dagen? Bedankt voor je lege mail:p en mooie kaartje! Super leuk!
    Tot gauw! ik hou je in de smiezen!
    Liefs, Leen

• 15 December 2009 - 19:45

Astrid:

Ha die Ivon, dat verdient lekker. Dus vanaf nu ga je weer genieten? Dat werken reserveer je maar voor straks als je weer terug bent. Je bent nog maar even daar dus geniet ervan. Groetjes