Melbourne: geweldige stad!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Melbourne: geweldige stad!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Melbourne: geweldige stad!!

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

20 December 2009 | Australië, Melbourne

Heej :)

Oke, mn werktijd in Australie zat erop, tijd om weer te genieten ;) Manadag mn laatste werkdag gehad en dat 's avonds ma gelijk in de kroeg gevierd!!
Dinsdag lekker n dagje op t strand gelegen (verbrand :o) met Sara, n zweeds meisje uit mn hostel, en 's avonds naar t Melbourne Casino geweest. Egt super!! :D Alsof je in Las vegas bent! Eerst rondgelopen en onze ogen uitgekeken en vervolgens met n drankje aan de bar gaan zitten. Hier kregen we gelijk gezelschap, waardoor we de hele avond gratis gedronken en Black Jack gespeeld hebben! Haha, te gek tog?!

Woensdag heerlijk uitgeslapen en door de stad gelopen. 's Middags geluierd in de Botanical Gardens en 's avonds met Sara gekookt en naar de Victoria Night Market geweest! Erg gezellig en relaxed avondje :) Ze hadden er zelfs 'Dutch Pancakes'! Die heb k dus ma gelijk ff gegeten :P
Donderdag naar de Royal Melbourne Zoo geweest en rnd 17.00uur met Sara op t terras gezeten! 's Avonds in t hostel gezeten en n geweldige Bingo avond gehad ;)
Vrijdagmorgen naar t Eureka Skydeck geweest, waar je n geweldig uitzicht over Melbourne hebt! Daarna door de stad gelopen en lekker in t park gezeten! 's Avonds met Sara en Birgit naar de kroeg geweest waar we gezellig wat gedronken hebben.
Zaterdag was t dan zo ver, eindelijk ;) BEACHVOLLEYBALLEN!! We hadden n erg leuk teampje bijelkaar geraapt, waarmee we ook nog konden winnen ook :P Egt n super leuk toernooi, met groot feest en dj's enzo. Uiteindelijk zelfs nog 2de geworden (met maar 2 volleyballers in ons team) & n hele leuke dag gehad!! 's Avonds stond het volgende feestje alweer op de planning: Christmas Party van t werk! Vanuit t kantoor moesten we dmv een spel de locatie van de bbq en t feestje zien te ontdekken. Deze was in n park in Melbourne. Erg gezellige avond gehad vol met eten, spelletjes, drank & gezelligheid!!

Nu is t alweer zondag... Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna naar Australian Open Park gegaan. Erg gaaf om daar rond te lopen :) Helaas was er net n concert van Greenday geweest, waardoor ze bezig waren met schoonmaken in t Rod Laver Arena. Daardoor mochten we hier niet in :( Heel toevallig waren wel de play off finales vandaag, voor de laatste wildcard tickets. Hier mochten wij natuurlijk ook even n kijkje nemen. Dus erg leuke middag gehad, met n spannende wedstrijd in de heren finale!
Vanavond nog even door ChinaTown lopen en morgen n rustig, laatste dagje in Melbourne... Want dinsdagnacht gaat rond 4uur de wekker om richting vliegveld te vertrekken!

Fijne feestdagen allemaal & tot snel!!

Dikke kunffel vanuit Ozzie :)

• 20 December 2009 - 08:05

Raf:

We hadden het nog over tennis op de academie: 'wat lijkt het me gaaf om dat een keer te zien'. En jij zit er gewoon.. (....) ;)

fijne feestdagen voor jou, zal vast even vreemd zijn in een ander land, in de zon, zonder je familie. Maar geniet ervan, er komen nog zoveel kerstmissen. Ik vertrek over een paar dagen voor anderhalve week naar Zweden, heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sneeuw, dus net het tegenovergestelde..

dikke x

• 20 December 2009 - 10:25

Mir!:

heee dat klinkt echt super allemaal :D:D wat gaaf het casino, daar ben ik niet eens geweest :O Goed dat je je zo vermaakt :D
    Heeeel veel plezier in Perth. xxxxx

• 20 December 2009 - 11:24

Marij Habets:

Hee Ivon te gek wat je allemaal meemaakt en dat het je zo veel plezier hebt.
    Fijne feestdagen en geniet ze Marij

• 21 December 2009 - 10:39

Ilse:

Heey Ivon,

Wat een leuke foto's weer en zo te horen heb je het nog steeds naar je zin daar Down Under. Ik zie jou hartstikke bruin op de foto's en hier in Nederland hebben we momenteel een flink pak sneeuw liggen. Misschien een witte kerst? Ik wens je in ieder geval hele fijne feestdagen!!!

Groetjes, Ilse

• 22 December 2009 - 10:27

Tien:

Ha Ivonneke!
    Wel raar hoor.. Jij verbrand, wij verkleumen van de kou;) jij beachvolleyballen wij sleje van de berg;)
    Echt super vet wat jij daar allemaal meemaakt! Zoooo jaloers! Maare alvast een fijne vlucht en amuseer dich in NZ!
    Fijne dagen!
    Kuss Tien