Kerst in Perth!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Kerst in Perth!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Kerst in Perth!!

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

28 December 2009 | Australië, Sydney

Heey luitjes :)

Mn weekje Perth zit er alweer op... Vanavond vetrekt het vliegtuig richting Sydney!

Afgelopen dinsdag was ik om 9.00uur in Perth, waar ik met Evelien op t station had afgesproken. Hier werden we door Kate (studente waar we 2 nachten zouden gaan couchsurfen) opgehaald en zijn we naar haar 'studentenhuisje' gegaan! Erg gaaf, lekker bedje om in te slapen, groot huisje met n heerlijk zwembad in de achtertuin :) 's Middags ben ik met Evelien door de stad gelopen en hebben we Perth city bekeken. 's Avonds zijn we met Kate naar Fremantle geweest, waar we overheerlijke nacho's hebben gegeten voor maar 6dollar :D

Woensdagmorgen gezwommen int zwembad en lekker pannekoeken als ontbijt gekregen! 's Middags naar t strand in Cottesloe geweest, wat erg relaxed was. Daarna zijn we met n vriendin van Evelien naar Hillary's Creek geweest. Hier heerlijk op t terrasje gezeten en beetje rondgelopen. Vervolgens heeft die vriendin heerlijk voor ons gekookt (zij woont in Whitfords, plaatsje dichtbij Perth)! Eindelijk weer eens n gezonde maaltijd ;)
's Avonds zijn we Perth city nog s ingelopen waar toevallig t Christmas Carol kerstverhaal gespeeld werd. Erg leuk, net n musical! (helaas zijn de foto's n beetje mislukt, int donker)

Donderdagmorgen ontbeten met croissantjes uit de oven en kerstversiering opgehangen bij Kate! Zij heeft ons vervolgens afgezet bij ons hostel, waar we de komende nachten zouden gaan slapen... 's Middags zouden we met zn allen naar n gaaf feest bij Leftbank in Fremantle gaan, ma helaas stond daar n wachtrij van 2uur :S Dus hebben we de hele dag van terrasje naar terrasje gehopt, waar we gezellig wat gedronken en gegeten hebben! 's Avonds ff in hostel gerelaxed en daarna nog naar de nachtmis in Perth geweest :P

Vrijdag, kerstmis, waren we rond 13.00uur weer bij Kate waar we n uitgebreide kerstlunch/diner zouden eten. Iedereen had iets klaargemaakt, waardoor we natuurlijk veel te veel hadden haha! Ma t was egt heerlijk!! Met zn 9en gezellig gegeten en in t zwembad gevolleybald! Vooral de toetjes waren super!! :D
's Avonds gezellig met Evelien wat gedronken in t hostel en gaan slapen...

Zaterdag zijn we naar Rottnest Island geweest. Egt erg mooi!! Hele dag met de mountainbike over t eiland gefietst, wat erg gaaf was, ma ook wel n beetje vermoeiend... Nx meer gewend hier ;) 's Avonds heerlijk bij de Thai gegeten en terug naar hostel gegaan.

Zondagmorgen weer vroeg eruit om naar Margaret River te gaan. Onze 1e stop was bij n vineyard waar we 8 soorten wijn mochten proeven... Vervolgens door naar Margaret River waar we zouden lunchen. Voor de lunch nog n tour gehad door Earl Heritage, waar ze allemaal zieke roofvogels verzorgen. Na de lunch n kleine vogelshow gezien en daarna door naar de Mammoth Cave. Hier hebben we n tour gehad door de Cave en vervolgens zijn we doorgereden naar t Cape Leeuwin Lighthouse! Erg mooi uitzicht!!
Op terugweg in Busselton nog wat gegeten en om 21.30uur waren we weer terug in Perth.

Vandaag is t alweer maandag en zijn we aan ons laatste dagje begonnen... Vanmiddag naar t strand in Fremantle en vanavond nog n keertje heerlijke nacho's eten :D Om 22.10uur vliegen we naar Sydney, waar oud & nieuw gevierd wordt!!!

Oja, wat k zeker niet mag vergeten te vertellen... Kheb n kaartje voor de Australian Open!!!! Halve finale mannen op 29januari :D:D Egt super!! Nu moet k alleen mn vlucht wijzigen vanuit Nieuw Zeeland en dat wil nog niet egt lukken :D Dus duimen allemaal... ;) En check de tribunes op de tv 29jan, hihi :P

Heel veel liefs & kusjes uit Perth!

Nog ma 8 nachtjes en dan zijn mn lieve mams en zusje hier ;)

Foto's:
www.mijnalbum.nl
Inloggen: fondtje@hotmail.com
Wachtwoord is: australie

• 28 December 2009 - 11:46

Big Sister:

Heyhey!!
    Jij heerlijk bij de thai gegeten?????? Hadden ze daar ook friet met schn itzel zeker ;-)
    En heb je je vlucht nu nog steeds niet kunnen wijzigen? Doe maar s ff goed je best dan...misschien moet je ff persoonlijk langs gaan, dat lukte tijdens je werk ook ;p
    Hoe is t nog met je kies? Misschien wordt t toch echt tijd om ff bij de tandarts langs te gaan moppie :-)
    Ik ga nu ff naar reisbureau onze tickets ophalen en dan over 8 nachtejs....Nieuw Zeeland here we come!!!
    Dikke kus xxx

• 28 December 2009 - 11:48

Bertien :

Wow Ivon echt te gaaf! Ik lees alleen maar in je berichtje heerlijk en gezellig! Kan niet beter geloof ik! Zo te merken geniet je met volle teugen! Ga daar vooral mee door! Enjoy en alvast een goeie jaarwisseling! Dikke kus! Tien

• 28 December 2009 - 13:21

Wilke:

lieve ivonnie!
    oet dit verhoal bliek detse heerlijk gegeate heas haha gelukkig maar, det huurt oak bea kerst!
    kin t mich neet veurstellen det t bea dich zoe werm is, lekker zeg!
    geniet nog van alles! :D
    & wat leuk, nor de australian open, is volgens mich echt n droom van dich he, echt hiel leuk. ik hoap det t lukt met de vlucht.

hiel vuul liefs

• 28 December 2009 - 13:23

Wilke:

oh trouwens,
    wat bisse poepiepoepie broen! pfiewww

• 28 December 2009 - 17:10

Sharon:

Hey,

Zo te lezen heb je het goed naar je zin. Een fijne jaarwisseling en geniet nog van de laatste weken.

Groetjes Sharon

• 28 December 2009 - 17:32

Jill:

Ha jong,

Zo te horen idd een goeie kerst gehad. Wij hier ook trouwens, onze buiken zitten weer vol met voedsel een alcohol;)
    Het was dus ook niet nodig om nog naar de broer van Marcel te gaan...
    Veel plezier 29 januari op de tribune en natuurlijk een VET 2010
    (K)

• 28 December 2009 - 17:33

Annemiek:

Weer goed aangekomen in Sydney?? en nu op zoek naar een kaartje voor een vlucht naar Melbourne he, ik duim mijn vingers blauw, dus dat moet lukken. Misschien de goede raad van die big sis van je opvolgen. Zij snapte trouwens niet hoe jij kon zeggen dat je onze "liefste" dochter bent,hi,hi .Ik heb hier de tickets enz. voor me liggen voor Nieuw Zeeland, wordt nu echt echt he...Ik verheug mij erop.
    Veel liefs en kusjes
    mam

• 30 December 2009 - 12:04

Inge:

Haa fon!!
    Fijn desse 'n sjoene kerst hes gehad!! Veul plezeer tijdens de joarwisseling en auk as dien mam en linda d'r zien! Suc6 met 't wijzigen van de tickets! Kumpt vast en zeker good!
    Kus Inge

• 30 December 2009 - 20:51

Richard:

We lopen mekaar weer lekker mis zeg. Ik vertrek de 28ste januari van Melbs naar Adelaide.

Zet hem op daaro!!!

Gr. Richard