Oud & Nieuw in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Oud & Nieuw in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Oud & Nieuw in Sydney!

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

03 Januari 2010 | Australië, Sydney

Dinsdagmorgen 29-12 kwamen Evelien en ik aan in Sydney. De eerste paar dagen zou k in t huis waar Evelien au pair was geweest kunnen blijven slapen. Daar aangekomen bleek dit n dikke villa te zijn :o Tennisbaan erbij, zwembad, k kon kiezen tussen 6 badkamers... Wat wil je nog meer?! Erg gaaf dus!! :D Verder die dag beetje door de stad gelopen en 's avonds n vriend (Rene) van Evelien bij t station opgehaald. Hij zou ook 2 nachtjes blijven slapen en mee oud & nieuw vieren!
De volgende dag had Evelien vanalles gepland, dus ben k met Rene de stad ingegaan. Hier kwam k Giel, Vincent & Kay (van mn eerste week Sydney) tegen. Zij gaan op dezelfde plaats oud & nieuw vieren, dus das wel gezellig! 's Avonds filmpje gekeken op de laptop en heerlijk geslapen in onze villa ;)
Donderdag was t dan zover, oudjaarsdag! Om 12.00uur richting St. Leonards. Vanuit daar gingen we met n groep van zo'n 30 mensen naar Bradley's Head! Eén van de beste plaatsen in Sydney om t vuurwerk te bewonderen! Omdat dit één van de beste plaatsen was, zou t er wel eens druk kunnen worden... Nou, om 14.00uur toen we aankwamen waren er al duizenden mensen! Niet te geloven. Wij gelukkig tog n mooi plaatsje gevonden en k kwam (zelfs in deze drukte) Kay, Giel & Vincent nog tegen. Erg gezellig dagje, waarbij veel mensen voordat t uberhaupt tijd was voor t vuurwerk al helemaal de weg kwijt waren :P Om 21.00uur was er n 'kindervuurwerkje'. Nou...als k zoiets ooit te zien krijg in Panningen geef k n rondje ;) Om 00.00uur kwam dan t egte vuurwerk! AWESOME (he mam ;):P)!! Helemaal geweldig! Vervolgens nog ff doorgefeest en weer in onze villa in slaap gevallen!
Vrijdag relaxed dagje gehad met Evelien en Femke. En ook zaterdag was n rustig dagje. Met Evelien geshopd in Chatswood en gelunchd in Chinatown. 's Avonds kwam Femke bij ons eten en hebben we n gezellig avondje gehad.
Vandaag is t alweer zondag. Evelien vertrekt richting Byron Bay, dus kheb voor 2 nachtjes n hostel opgezocht... Morgen dagje de stad in denk k en dinsdag op naar NIEUW ZEELAND!! :D

Dikke knuffel & tot mn volgende verhaaltje uit Nieuw Zeeland!

Foto's:
www.mijnalbum.nl
Inloggen: fondtje@hotmail.com
Wachtwoord: australie

• 03 Januari 2010 - 08:42

Annemiek:

Ja schat, dat was awesome!!! Hopelijk Nieuw Zeeland ook, tot dinsdag!!!
    dikke kus
    mam

• 03 Januari 2010 - 08:46

Michelle:

haaa vonnie!
    echt super vet, heb oak ff dien foto's gekeke.. zo'n mooi vuurwerk hebben we neet gezeen heej;)
    verder oak nog alles good??
    echt gezellig det dien mam en zusje langskomen!
    veul plezeer nog
    dieke kus

• 03 Januari 2010 - 10:36

Ilse:

Hey Ivon,

Het is alweer even geleden dat ik een berichtje achter heb gelaten. Wat heb je dan toch weer een mazzel hè dat je kunt overnachten in een dikke villa;). Echt supersjiek!!! Heel veel plezier nog in Nieuw Zeeland samen met Mieke en Linda. Volgende keer zullen we zeker een bericht van jullie drieën lezen.

Heel veel groetjes,
    vanuit een wit en koud Nederweert;)

Ilse

• 03 Januari 2010 - 14:33

Mirte:

Ha lieve Ivon!

Gelukkig niejaor!
    Bedankt veur dien smsje! Haop desse 'n super aovend hes gehad.

xx

• 03 Januari 2010 - 16:34

Mieke N:

Hoi Ivon, Ziet er allemaal heel gezellig uit.
    Ik wens jullie een heel geweldige tijd toe in NZ.

• 06 Januari 2010 - 18:36

Marlies:

Hallo wereld genieter.
    Hopelijk is mam en je zus goed aangekomen. Lekker samen veel genieten van het schitterende Nieuw Zeeland. Mijn vriendin Lia is op de hoogte dat jullie (mischien) de groeten komen brengen.
    Ik heb je verhalen allemaal met veel plezier gelezen en enkele waren weer een heerlijke herrinnering voor mij. Wat is het een geweldig mooi land. Veel plezier.