Wat n ellende... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Wat n ellende... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Wat n ellende...

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

07 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hey luitjes,

Hier alvast n kort 1e berichtje uit Nieuw Zeeland. Helaas niet egt n leuk berichtje...

Dinsdagavond om 21.00uur kwam ik in t hotel in Auckland aan. Wat n luxe! Geen hostels meer met stapelbedden of snurkende kamergenootjes ;) Mam en Linda zouden pas laat aankomen, dus ben ik even de stad ingelopen. Wonder boven wonder kwam ik gewoon 2 bekenden tegen!
Om 1.15uur 's nachts arriveerden mam en Linda ook in t hotel. Na ff bijgekletst te hebben was t tijd om wat slaap in te halen en naar bedje te gaan...
De volgende morgen was mam er alweer vroer bij (hé Linda :P) en zijn we de stad ingelopen. Als eerste naar t informatiecentrum gegaan en vervolgens de Skytower opgeweest. Vanaf hier hadden we n erg mooi uitzicht over Auckland en zagen we n leuk eiland waar we de volgende dag graag heen wilden gaan met de ferry. Dus hier ma gelijk ff tickets voor gekocht. Verder nog even lekker in t park gelegen, naar de Victoria Market geweest en gewinkeld. 's Avonds heerlijk gegeten in n foodcourt en weer terug naar t hotel gegaan. Toen begon de ellende...

We waren nog geen uurtje op onze kamer en mam en Linda hingen allebei boven de wc :S Jetlag, vermoeidheid, misselijk, verkeerd gegeten... Uiteindelijk tog alledrie in bed gaan liggen, waarna ik vervolgens heerlijk in slaap gevallen ben. Helaas gold dat niet voor iedereen... Mam en Linda hebben de hele nacht ruzie gemaakt om t beste plaatsje boven de wc te krijgen ;):(

Woensdagmorgen ging t met Linda gelukkig al wat beter, ma mam was er nog steeds slecht aan toe... Op t papiertje dat we in t vliegtuig ingevuld hadden stond dat als je binnen 3 weken na aankomst ziek werd, je de dokter moest laten komen. Dit hebben we dus maar gedaan (duur grapje ;)). Wat bleek...een bacteriele infectie! Mam heeft uiteindelijk n spuitje gekregen om de misselijkhei te stoppen en k werd door de dokter naar de apotheek gestuurd om medicijnen te halen. Ondertussen ook maar de tickets voor de ferry gecancelled en wat yoghurt en crackertjes meegenomen voor de 2 zieken.
Eigenlijk zouden we vandaag de camper op moeten halen, maar ook dit hebben we maar n dagje uitgesteld.

(Ik als backpacker heb trouwens 3x moeten kijken naar de foto/info over onze camper :o Ik was natuurlijk de 'Wicked Backpacker Campers' gewend die k overal rond zag rijden, ma dit is tog ff iets anders! Wat n luxe, hihi :) Douche, wc, flatscreen, dvd speler, etc. En dit allemaal in onze camper!)

Al met al is onze vakantie met zn 3en dus niet egt aangenaam begonnen... Maar 'NO WORRIES' zoals ze hier Down Under zeggen, alles komt goed!

Tot ons volgende, hopelijk iets vrolijkere berichtje uit NZ!

Dikke kus van ons alledrie :) vooral voor onze mannen....en Plientje natuurlijk!!

De foto's komen zo snel mogelijk!

• 07 Januari 2010 - 08:29

Tom:

Nou nou, wat een begin ja... Maar het zal vast allemaal goed komen!

Maak der nog iets van!

Groetjes,
    Tom

• 07 Januari 2010 - 09:06

Mirjam:

nou begint lekker dus ;) hihi hopelijk krijgen jullie nu een heel mooie en leuke tijd maar volgens mij komt dat wel goed :D:D succes en veel plezier!

• 07 Januari 2010 - 09:11

Mleen:

Hmz.. was een rot begin zeg!! Noujah, geniet vanaf nu maar dubbel dan :D!!

Lfs

• 07 Januari 2010 - 11:05

Plien:

Ha watjes :P

Ik snap het wel hoor, jullie missen pap en mij gewoon te erg.... zou ik ook hebben ;)
    Maar zorg maar dat jullie gauw beter worden dan, anders hebben jullie die dure tickets voor niks betaald!
    Good luck!!! En little D... kijk maar gewoon de andere kant op als die twee moeten kotsen :D

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Paulien

• 07 Januari 2010 - 11:33

Wiel En Ger:

Nou, nou nou wat ein gedoons allemoal. Hopelijk helpen de medicijnen, en kunnen jullie gaan genieten. Wij zullen duimen. KNUFFELS

• 07 Januari 2010 - 11:44

Jacqueline:

wat een vervelend begin van je afsluitende maand met z'n drietjes. Hopelijk zijn alle magen intussen leeg en kan de grote pret beginnen

• 07 Januari 2010 - 17:58

Louise :

Ha Annemiekse en dochters, ik al ieder uur kijken of er al een berichtje was, komt er zo'n bericht. Ik hoop dat je weer snel de oude bent en kunt gaan genieten van een zeer welverdiende vakantie. En dan denk je maar eens af en toe aan ons in het koude en besneeuwde Limburg groetjes

• 07 Januari 2010 - 18:45

Marlies:

Dit gun je niemand om zo aan een vakantie te beginnen. Hopelijk is het weer iets beter als jullie dit lezen.
    toi toi en hupsekee er tegen aan.
    liefs.

• 07 Januari 2010 - 19:02

Nelly:

He luitjes,wat een pech.Laat je niet klein krijgen en maak er wat van.
    Veel beterschap voor de zieke en succes in jullie luxe hotel op wielen.

Groetjes Nelly

• 07 Januari 2010 - 19:36

Miko Oet Heitse:

Nou Annemiek we hebben jullie een vakantie gewenst om nooit te vergeten met ongelooflijk veel mooie (....) ervaringen, maar dit hadden we niet echt in gedachten!!
    Vergeet die onzin nou maar snel en ga vooral GENIETEN; dit moet de reis van je leven worden met heel veel supermooie ervaringen.
    Groetjes oet Heitse en toet huurens aug veur die anger twieë natuurlik

• 07 Januari 2010 - 20:42

Wilma Slot:

nou meiden, laat je der niet onder krijgen!!
    Ivon, wat een ontzettend leuk reisverslag. Mijn collega is in aug jl. ook in australie geweest en ik herkende veel van de plekjes waar jij ook bent geweest.
    Ik blijf jullie volgen, veel plezier en sterkte voor de zieken! Gr.

• 08 Januari 2010 - 12:20

Saskia Florax:

ha vakantiegangers,

wat een begin van jullie reis,maar word maar snel beter en maak er iets heel moois van.

groetjes en tot snel saskia en de kids

• 08 Januari 2010 - 12:53

Theo:

Ik dacht dat m'n zusje ervaring had met reizen naar het verre buitenland maar nu zie je maar weer. Als Susan of ik er niet bij zijn kun je ze niet ver van huis laten gaan:-)
    Ivon, zorg goed voor ze!Ik hoop dat de ellende gauw voorbij is en dat jullie echt kunnen gaan genieten van een hele fijne vakantie.

Groetjes, Theo en Susan.

• 08 Januari 2010 - 13:00

Pap:

Paulien heeft mij de woorden uit de mond gehaald.
    Ik hoop dat het verder goed gaat met jullie. Veel plezier en een dikke kus.

• 08 Januari 2010 - 13:12

Rob, Theo En Susan:

Hey meiden, wat een kommer en kwel zeg. In ieder geval moeten de kiwi's daar goedkoop zijn, dus veel vitamientjes eten en snel weer op krachten komen. Veel beterschap toegewenst en haal de schade snel in door een fantastische vakantie samen te hebben.

• 09 Januari 2010 - 07:50

Fiet Gehlen:

hoi dames,
    zo zie je maar weer annemiek dat je zonder goede verpleegsters niet weg kan!!! maar voor jullie alle drie nog een geweldige vakantie en gezond weer thuis. geniet van alles maar nu even ook van de warme zon groetjes denk maar een beetje boven de pot hangen is goed voor de lijn

• 09 Januari 2010 - 12:12

Wiel En Ger:

he DINGETJES,
    leve jullie nog. Hopelijk zijn jullie nu aan t genieten. Wij zijn heel ongeduldig en benieuwd hoe t nu gaat. KNUFFELS

• 09 Januari 2010 - 20:06

Nellie V. V.:

Hoi Dames,

Nou dat klinkt niet al te best, om mee te beginnen. Maar verder lees ik dat het jullie aan niets onbreekt. Ik wens jullie ondanks deze tegenslag een heel fijne vakantie.
    Geniet maar van de prachtige tijd die jullie nog voor de boeg hebben.

• 10 Januari 2010 - 10:05

Annie Craenmehr:

Hoi Dings dametjes. Wat is dit jammer zeg dat jullie nieuwe jaar daar zo begint. Ik wens jullie heel veel sterkte en een spoedig herstel.
    Groetjes Annie

• 10 Januari 2010 - 12:30

Truus Lommen:

Hallo allemaal. Even melden wat triest ik het vind dat de vakantie voor mam en Linda zo slecht begonnen is. Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat,niet echt leuk als je meteen ziek wordt in een vreemd land. Geniet van het weer, want hier is het niks. koud en slecht, met sneeuw. Ik ben wel een beetje jaloers op de temperaturen daar.
    Groetjes Truus Lommen

• 10 Januari 2010 - 12:38

Astrid:

Ha die Ivon,

Frenne heeft ons wat bijgepraat en ik heb de schade ingehaald door weer eens uitgebreid in je dagboek te duiken. Kun jij nog wel wennen als je terug bent in het rustige Panningen. Hopelijk zijn je moeder en Linda inmiddels hersteld en kunnen jullie samen genieten van al het moois.Heel veel groetjes uit het Reuverse.

• 10 Januari 2010 - 20:25

Marian Van Soest:

Jammer dat het begin zo ellendig was.
    Hopelijk gaat de rest nu heel goed.
    Vele groetjes en een dikke knuffel. Marian

• 11 Januari 2010 - 10:09

Theo Ferfers:

Hoi Dingetjes,

Sorry dt ik nu pas reageer. Annemiek weet wel waarom. Toch wil ik niet nalaten effe iets van ons te laten horen. Natuurlijk is het heel erg vervelend allemaal, maar jullie zijn van een kaliber dat het herstel er snel zal zijn (hoop ik ;)) Ik wens jullie de komende weken een fijn vertoeven daar in dat "boven natuurlijk mooi" New Zealand.
    Blijf gezond en geniet!
    Groetjes van Marleen en Theo

• 11 Januari 2010 - 17:05

Jose:

Hoi Annemiek,

begint goed daar met jouw! had je nou maar een ervaren collega bij je!!

groetjes uit Meijel

• 12 Januari 2010 - 10:56

Wil En Gusta:

we hebben met belangstelling jullie verslag gelezen en vonden het erg leuk!!alleen van de beide dames met infectie is wat minder,maar dat gaat vanzelf over.groetjes van ons