Ook hier regent t weleens... - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Ook hier regent t weleens... - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Ook hier regent t weleens...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivon

04 Oktober 2009 | Australië, Newcastle

Helaas voor ons ook ff geen zon :(
Zaterdagochtend zijn we snel onze auto gaan halen. Egt super gaaf: een zilvere toyota corolla ascent. Aan mij de eer om zonder scheuren de stad uit te komen. En ja...dat is me gelukt! :)
Als eerste zijn we naar Hunter Vally (wijngaarden) gereden, hier zou vanalles te doen moeten zijn... Wij hebben vooral veel rondgereden in de regen :s Uiteindelijk tog nog ff wijn geproefd --> heerlijk, NOT!
Daarna in de stromende regen door naar Necastle. Hier vonden we gelukkgi snel n hostel waar we mochten slapen... Omdat er n festival bezig is, zaten alle hostels al vol. Maar hier waren ze zo aardig en mochten we met n hele stapel dekens n plekje zoeken in de wasruimte ;) Dit bleek uiteindelijk zo slecht nog niet te zijn, gelukkig!!

Vanmorgen zijn we naar n Wildlife Parc geweest. Kangoeroe's, koala's, wombats en papegaaien gezien. Erg leuk!! Vanmiddag begon het helaas weer te regenen en moesten we ons vermaken in t hostel...

Kheb helaas geen tijd meer om foto's te plaatsen, dus die komen de volgende keer! We blijven iig nog 1 nachtje in Newcastle.

Kus!

• 04 Oktober 2009 - 09:50

Lorette:

Jaaa... wombats!!

hhaha

• 04 Oktober 2009 - 15:20

Ron En Ellen:

Leuk dat je nu op pad bent.
    Veel plezier op je trip.
    De start lijkt wel oké.

Ron, Ellen, Cas en Job

• 04 Oktober 2009 - 19:39

Annemiek:

Ha schat, hier weer even een berichtje van je ma, net terug uit Valencia waar het wel warm was ( 30graden). leuk om 'snachts wakker te worden van je smsjes,vond ik wel leuk hoor, blij te horen dat het zo super gaat, geniet er samen van!!
    Veel kusjes

• 04 Oktober 2009 - 22:47

Richard:

Top om te horen dat het lekker gaat daar Down Under.
    Mocht je nog een slaapadresje nodig hebben in Rosebank (bij Brissie in de buurt) laat het mij dan ef weten. Ken er een gozer die midden in de jungle woont en heeft wel wat slaapplekkies vrij.

See ya in Kiwi-land.
    (15 januari ben je dan in de buurt van Auckland?)

gr. Richard

• 05 Oktober 2009 - 10:14

Jill:

He Ivon,

Heij bin ik wer...
    Heisse al gehuurt det ik mien belofte gehoije heb?
    Wea hebbe gewonne mit 3-1, mer det zalse wel al gehuurt hebbe.
    Vul plezeer in de regen! Heij in Egchel is t druug mer wel koud :S
    x

• 06 Oktober 2009 - 16:16

Inge:

Haaa fon!
    Hier regende het vandaag en gister ook.. Dus veel mis je hier niet aan het weer...
    Super dat je zoveel leuke dingen meemaakt!
    Echt knap dat je dat links rijden ineens kunt, lijkt me vet moeilijk!
    Fijn dat jullie met z'n 3en kunnen rondtoeren! Is toch weer anders dan helemaal in je uppie.. Have fun!
    Kus Inge