Newcastle - Port Stephens - Port Macquarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Newcastle - Port Stephens - Port Macquarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Newcastle - Port Stephens - Port Macquarie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivon

07 Oktober 2009 | Australië, Port Macquarie

Volgende verhaaltje weer (hopelijk met foto's)...

Maandagmorgen ontebeten en nog ff naar t strand gelopen in Newcastle. Vervolgens in de auto gestapt, inkopen gedaan bij de Aldi en naar Port Stephens gereden.
Hier hebben we in Nelson Bay wat rondgelopen, heerlijk gelunchd en dolfijnen gezien :)
Daarna doorgereden naar Myall Lake. Hier n hele lange weg afgereden om vervolgens voor een gesloten ferry te staan... Dus die hele lang weg weer gezellig terug gereden :S Maar gelukkig tog nog n paar mooie foto's kunnen maken!
Het begon al aardig donker te worden en we hadden nog geen slaapplaats gevonden. Uiteindelijk hebben we in een of ander spookdorpje 'Bulahdelah' in een spookhostel geslapen.
Dinsdagmorgen maar vroeg opgestaan om snel door te rijden naar de 'normale' wereld ;) Via een paar mooie plaatsjes kwamen we uiteindelijk uit in Port Macquarie. Hier bleken alle winkels en kroegen al gesloten te zijn... Gelukkig kwamen we een paar aardige australiers tegen. Zij nodigden ons uit om iets te drinken bij hun op de boot. Gelukkig was de boot kapot, dus ze konden ons nergens mee naartoe nemen :P Uiteindelijk op de boot geslapen en vanmorgen heerlijk ontbeten: bacon & eggs... Hmmm!

Dikke kus & tot het volgende verhaaltje!

• 07 Oktober 2009 - 10:37

Kelly:

Haa mups,

Wat ein avontuurtjes!
    Erg leuk um dig te volgen!:D Bin blie det et dich zoegaod bevelt!
    Ik zou zoe met dich kunnen ruilen haha! Heej int saaie limburg gebeurd neet vuul sinds ze weg bis..

Mer wat grappig det ge australische vrienden gemak heb..:P echte aboriginals? heheh!

Nou meid, geniet daor mer lekker van!:)

Leefs, Kelly!

• 08 Oktober 2009 - 10:23

Vicky:

Thanx dat je vanuit het verre Australie aan me denkt!! Al kwam het sms-je om 1.30u binnen toen ik net lkkr lag te slapen, haha!
    Veel plezier nog tussen de aboriginals, koala's en wombats!!