Arrived @ Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Arrived @ Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Arrived @ Sydney

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivon

25 September 2009 | Australië, Sydney

Heej peepzz!

Hier dan ff snel een berichtje vanuit Australie :) Na een lange vlucht ben ik goed aangekomen in Sydney. Gisteravond om 20.00uur (ik leef hier 8uurtjes verder dan jullie) stonden we met onze backpack op t vliegveld. Ongeveer n half uurtje later kwamen we aan bij t hostel, waar de pizza's en t bier al op ons stond te wachten :p

Vervolgens zochten we onze bedjes op.Goed slapen is helaas niet gelukt... Erg makkelijk wordt dat ook niet op een kamer waar de een snurkt, de ander praat in zn slaap en weer n ander niet stil kan blijven liggen in t stapelbed :S Maar ook dat komt wel goed!
Vandaag een drukke dag gehad: bankrekening geopend, nog wat medische zaakjes geregeld en naar auto's gekeken. Tussendoor lekker genoten van t zonnetje!! Ja jongens...het is hier 30graden en nog niet eens zomer :-o
Vanavond nog even heerlijk bbq'en en gezellig opt terras zitten!

De komende week staan er nog veel leuke dingen op t programma:
- morgen een boottocht (nog ff afwachten of mijn maag dat ook leuk vind :S)
- zondag naar de Blue Mountains
- maandag surfen
- en dinsdag de laatste dag met de groep. Dat wordt n 'Over the top' dag, waarbij we zelfs n auto kunnen winnen!!

Jullie horen snel weer van mij en dan zal ik ook proberen wat foto's erbij te zetten!

Liefs xx

  • 25 September 2009 - 08:37

    Kelly!:

    Heee Mup!

    Oh wat fijn det ze gaod bis aangekomme had al efkes beej dien zus geinformeerd;)! haha! Maar wat leuk allemaol zeg.. ooh maondig al surfen nicenice,,! kinse um dan al geliek reservere! haha! Ma meid, hiel vuul plezeer daor!:D

    Leefs, xxx!

  • 25 September 2009 - 08:59

    Lian:

    Fijn om te horen dat je goed aan bent gekomen down under! En als ik zo jou planning bekijk voor komende week ziet dat er erg goed en leuk uit! Meid geniet er maar van en wij horen wel of je de auto hebt gewonnen!

    Liefs Lian

  • 25 September 2009 - 10:06

    Paulien:

    Yuppie!!

    Gelukkig nog geen last gehad van de zandstorm duzzz... :D
    Ik mis je wel al hier hoor... tegen wie moet ik nu zeggen dat ik romantisch de vissen ben gaan voeren met John gister..? :P whahaha vet he ;)
    Nou tot het volgende berichtje maar weer!
    xxxx middle D

  • 25 September 2009 - 15:44

    Rafke:

    Yeahhhh!!
    Allright mate.
    Heb je daar ook de bijnaam Ivelefondue? Vast niet...;)
    Heerlijk zeg dat alles zo geregeld wordt voor je die eerste week! En daarna lekker op avontuur uit... Geniet van alles wat je doet!

    Ik volg je op de voet. Wil je mij aub aan je lijst toevoegen dat ik automatisch bericht krijg? Is denk ik niet gelukt toen.

    xxx

  • 25 September 2009 - 20:12

    Marleen En Theo:

    Hoi Yvonne,

    Vanaf deze plek wensen we jou een fantastische tijd toe. We vinden het heel erg leuk dat we ook jouw belevenissen op afstand kunnen volgen. Jouw programma is nu al overvol lijkt ons.
    Overigens ik heb de te koop zijn dwarsfluit van jou doorgegeven aan de harmonie. Zodra ik iets hoor, dan is dat een seconde later ook bij jou bekend ;-).

    Met vriendelijke groet .... en veel plezier bij alles wat je doet.

    Marleen en Theo

  • 26 September 2009 - 07:59

    Inge:

    Haa Fonnie,

    Druk druk dus, maar is wel fijn dat het allemaal zo goed geregeld is.. 't Programma klinkt erg leuk! Hopelijk is je maag zeebestendig en het zou wel echt super stoer zijn als je die auto wint! Wat moet je daar eigenlijk voor doen?
    Veel plezier de komende dagen!

    XX Inge

  • 26 September 2009 - 09:28

    Wiel En Ger:

    Ha Vontje,wat fijn dat de reis goed verlopen is.leuk dit allemaal te horen.Zal duimen dat je die auto gaat winnen,dat zou te gek zijn.hopelijk lukt t je om met iemand samen op pad te gaan.Veel plezier en tot gauw KNUFFELS.

  • 27 September 2009 - 07:35

    Marlies Dings:

    Ha die Ivon

    No worries mate zeggen ze daar telkens volgens Paula. Veel plezier en geniet van mooie dagen.
    Groeten van Piet en Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Going Down Under!

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2010

Laatste paar dagen Down Under

25 Januari 2010

Laatste paar dagen Nieuw Zeeland

23 Januari 2010

Zuider eiland...

17 Januari 2010

Eerste paar daagjes zuider-eiland!

12 Januari 2010

Noorder-eiland NZ!
Ivon

Actief sinds 18 Juli 2009
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 39691

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 03 Februari 2010

Going Down Under!

Landen bezocht: