We hebben een auto!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu We hebben een auto!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

We hebben een auto!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivon

01 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Jaja, we hebben een auto geregeld! Gisteren alle auto'shops' langsgeweest, maar nx kunnen vinden :S Dus hebben we de ferry gepakt en zijn we naar Taronga gevaren. Erg mooi plaatsje en een relaxed dagje gehad!
Vanmorgen gelijk weer op zoek naar een auto en bij de eerste zijn we gelijk geslaagd!! Dus zaterdag gaat het echte avontuur beginnen... We gaan met zn 3en (Nynke, Mirjam en ik) richting Brisbane. Daar kijken we dan ff hoe we verder gaan en waarheen, maar waarschijnlijk wordt het doorreizen naar het noorden richting Cairns! Kheb er zin in :)

De volleyballers alvast suc6 zaterdag met jullie tweede wedstrijd! Maak ze in, ik duim voor jullie!!

Liefs, xx

• 01 Oktober 2009 - 06:30

Kelly :

Hee Meis,

Aaah wat leuk zeg! dus nou kin het echt gaon beginnen! Heej geit gewoen alles zien gangetje.. bin blie desse daor zits haha! Nou hiel vuul plezeer!:D

Leefs, Kuss!

• 01 Oktober 2009 - 09:22

Jill:

Ik denk het duurt nu wel even voordat ik weer wat van jou te lezen krijg, maar nee hoor, het volgende verhaaltje is er weer;)
    Super dat het echte avontuur nu kan beginnen. Neem alle tijd:P
    Zaterdag laten we ons publiek niet in de steek en gaan we voor een overwinning:)
    Groetjes aan Nynke en Mirjam. X Jill

• 01 Oktober 2009 - 10:30

Lindtje:

Hey sis!!

Vet hoor...nu ga je echt beginnen.
    =Rij voorzichtig hè ;-) en laat ff weten hoe dat links rijden is, dat moet je ons over 3 maandjes ook leren natuurlijk :-)

Kuxxx

• 01 Oktober 2009 - 13:24

Wiel En Ger:

Nu gaat t echt beginnen. Toppie, neet te hel sjeure dao in autralie. KNUFFELS

• 01 Oktober 2009 - 20:58

Janou:

Haaa vonneke,

Wat leuk om je berichtjes te lezen!!!! had je moeder afgelopen zaterdag nog f gesproken en je eerste foto gezien!! echt nice.
    Wij hadden trouwens met 4-0 gewonnen van Velden:D. Ik hou je site in de gaten!!

XXX janou

• 01 Oktober 2009 - 21:02

Mirthe En Marcel:

Heey Fon,

Wat gaaf allemaal zeg! :) Toffe foto's!
    En nu lekker alles verkennen met de auto!! Yeahhh
    En we zijn helemaal jaloers op je (nu al) kleurtje, haha.. Heerlijk 30 graden, hier was het vandaag maar fris, brrr.
    Meis, have fun!!!

Liefs xx Mirthe en Marcel