In de jungle ;) - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu In de jungle ;) - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

In de jungle ;)

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

20 Oktober 2009 | Australië, Noosa Heads

Jaja, kheb de jungle overleefd :P

Vrijdag hebben we nog n laatste dagje in Brisbane rondgelopen. 's Middagds lekker gerelaxed in South Bank, egt heerlijk plekje (foto's staan volgens mij bij het vorige berichtje)! Wij heel lui met de auto daar naartoe gereden... We dachten, de laatste dag willen we nog ff goed gebruik maken van de auto. Nou, dat hebben we geweten :S Toen we terugkwamen zat er n BON onder de ruitenwisser :( Ook dat hoort erbij... Om deze kosten weer terug te winnen hebben we maar n nachtje in de auto geslapen :P

Zaterdagmorgen vroeg wakker. Auto ingeleverd en gewacht op de bus naar Noosa. Toch wel ff wennen, die backbpack steeds op je rug ;) De Greyhound bus bracht ons naar Noosa, waar we met n klein busje de jungle in zijn gereden... Heel primitief allemaal, maar erg gezellig!!
Zondagmorgen begon onze eerste kanotocht. 7 Km gekanoed, tussendoor op n strandje gelegen en rond 16.00uur weer terug in t Bushcamp! Daar gedouchd, eten gekookt en relaxed voor de tv gehangen! Maandagmorgen weer op tijd wakker (na n n8 met ontzettend veel regen en kei harde onweer...lagen wij daar gezellig in ons tentje!). Om 9.30u begon de volgende kanotocht. Van 17km :O Dus die armspieren zijn weer helemaal terug ;) Tussendoor gestopt om ff te picknicken en om vanaf n hoge boom int water te springen (alvast oefenen voor dat skydiven :P). Rond 16.00u weer terug op t camp, douchen, eten koken en relaxen. Nog wat Australische drankspelletjes geleerd en weer lekker in ons tentje geslapen!

Vanmorgen met de bus weer terug naar de 'bewoonde' wereld! Onze spullen in n hostel gedumpt en lekker door het centrum van Noosa gelopen! Kijk er nu al naar uit om vanavond weer in n normaal bed te slapen :)

De foto's komen zo snel mogelijk!!

Liefs xx

• 20 Oktober 2009 - 06:47

Theo Ferfers:

Hoi Yvonne,
    Zit "lekker" op m'n werk in Weert en omdat ik mijn officepakket thuis heb gedeinstalleerd, Windows vind dat ik illegaal met z'n pakketje bezig ben, ben ik "op afstand" mijn mailbox aan het afwerken. Niet verder vertellen he! Dus lees ik dat je weer van alles "spannends" hebt meegemaakt. Eigelijk moesten ze zelf een bon krijgen voor het schrijven van die onnozele bonnen..toch?
    Hebben jullie wel kunnen slapen tijdens jullie laatste autonacht ;)
    Veel spannend plezier verder daar in het verre mooie land.

Groetjes
    Theo

• 20 Oktober 2009 - 07:47

Kelly:

Hee meis!

wat un avontuur zeg haha!
    De bis wal sportief daorachter zeg!:O wooow!
    Gaod bezig!
    Mer auk nog op de letste daag un bon kriege hahah typische!
    In nederland is nog alles hetzelfde.. blehh:P!

Leefs,
    Xx kelly!

• 20 Oktober 2009 - 07:53

Lian:

Pppffff ik wordt er al moe van als ik het lees! 7km. en nog eens 17km. roeien... Het klinkt in ieder geval wel allemaal errug leuk! Ben benieuwd naar de foto's!

Kus Lian

• 20 Oktober 2009 - 16:01

Rafke:

DINGES!!!

Wat doe je!! Je komt toch niet twee maanden eerder terug, mafkees! ;)

Maaaar dat betekent dat je dus wel mee gaat snowboarden??? We zoeken nog gezelschap erbij!

xx

• 20 Oktober 2009 - 17:16

Jill:

Haha, leuk JIP hempje! Niet kwijt raken daar hé we moeten er nog meer prijzen mee winnen.
    kus

• 21 Oktober 2009 - 15:24

Wiel En Ger:

wat weer gaaf allemaal.
    Slapen in de auto lijkt mij toch niet zo fijn, maar voor een nachtje okee.Eerder na huis komen dat geloof ik niet. Wacht maar als je in Nieuw Zeeland bent,daar is t nog veel mooier zeker de natuur. We wachten op de foto's van t kanovaren.KNUFFELS