Airlie Beach, Magnetic Island & Mission Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Airlie Beach, Magnetic Island & Mission Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Airlie Beach, Magnetic Island & Mission Beach

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

08 November 2009 | Australië, Sydney

Hier weer even n kort verhaaltje uit Australie!

Na de afterparty van de Whitsundays (feestje stelde nx voor) zijn we zelf maar even de kroeg ingegaan in Airlie Beach! Kwamen we weer veel bekende tegen van de eerste week, dus dat was n erg gezellig avondje!

Dinsdag een relaxed dagje gehad, Jose uit Venlo ontmoet (LIMBURG :P) en lekker bij de lagune gelegen.

Woensdagmorgen ging al vroeg de wekker en vertrok ik (alleen :() met de bus naar Magnetic Island. Hier kwam k uiteraard gelijk Nynke tegen (die n dag eerder was vertrokken). 's Middags klein rondje gelopen, maar hier was t veel te warm voor dus lekker n duik in t zwembad genomen! Later kwam Mirjam ook nog naar t hostel en ben k met haar naar Geoffrey Bay gelopen om RockWallabies te kijken :) Erg gaaf, zater er wel 30 ofzo! Om 20.00uur savonds hebben we egt ontzettend veel lol gehad. Er was n kikkerrace... 8 Kikkers die tegen elkaar gingen racen, nadat mensen geld hadden ingezet. Te grappig :D

De volgende dag samen met Mirjam, Sanne & Marleen n 4wheel drive gehuurd en t hele ijsland rondgescheurd :) Erg gezellig dagje was dat! Ook nog in n 'Wildlife Parc' geweest waar k oa een koala, krokodil en slang heb vastgehad! Super foto's van gemaakt :)

Vrijdagmorgen weer uitgecheckd en met Mirjam naar Mission Beach vertrokken. Hier regende t toen we aankwamen dus beetje rondgehangen in t hostel daar...
Zaterdag nog steeds regen :S 's Morgens ff gaan rennen tussen de buien door en gelukkig klaarde t smiddags n beetje op. Met Mirjam n mountainbike gehuurd en door t rainforest gaan fietsen. Erg leuk & sportief dagje! 's Avonds kwamen Giel, Vincent & kay (van de eerste week) naar ons hostel, gratis ge'bbqd en hele avond gezellig met hun zitten kletsen!

Zometeen vertrek k richting Cairns! Als t goed is wordt k daar opgehaald en ga k de komende paar dagen op n boerderij werken. Elke ochtend n paar uurtjes werken waar k dan accomodatie en eten voor terug krijg :) Ben benieuwd...

Jullie horen snel hoe t is in Cairns en dan hopelijk ook weer n paar foto's... Helaas is mn (nieuwe) camera kapot, maar als t goed is kunnen ze die in Cairns maken! Dus duim voor mij, want n 3de camera is egt te veel van t goede :(

Kus!

Vind t nog altijd leuk om jullie reacties allemaal te lezen! :)

• 08 November 2009 - 10:56

Michelle:

haaa von!
    haha sukkeltje, hope maar det dea camera nog te maken is he.
    maar nog stieds super tof al dien verhalen, komen dr oak nog foto's bea??
    wea hebbe gister met 3-1 gewonne, mss hebse 't al gehuurd;)!
    veul plezeer nog
    dieke kus michelle

• 08 November 2009 - 11:54

Annemiek:

Wat weer een avonturen! Hier was op het nieuws dat er een kangeroeplaag is in Australie. Vandaar die grote hoeveelhied Rockwallabys?
    Veel succes met " werken" en eet niet teveel vegetarisch!!! hi,hi. Ben benieuwd naar de foto's die wel nog gemaakt zijn!
    Kus
    mam

• 08 November 2009 - 12:58

Anke:

haaaa dich,
    Gister noar rowwenheze geweas en floor blieve sloape erg gezellig haha.
    mooooh dich maaks wal hieeeeel veul mij mot ik zeggen! : )
    suuper leuk. nog veul plezeer doar en op de boerderij haha ivon op de boerderij maak doar maar foto's van det wil ik wel is zeen in zo'n overal en NEDERLANDSE GELE KLOMPEN der onder!
    nog veul plezeer doar lekker genieten!
    byeeeeeeeeeee mevrouw dings
    KUSJES

• 08 November 2009 - 20:53

Bertien:

Heee boerinnetje!
    Ik ben nog steeeeds onder de indruk.. als ik die foto's zie lijkt het wel alsof ze uit een film komen. Heb jij dat niet? Je bent echt een mazzelvot dat je dit allemaal mag ervaren.. Geniet alsjeblieft voor 2 want ik ben super jaloers! Tot gauw..
    enne ich mis doe..

Knuffel

• 08 November 2009 - 21:40

Mirte:

Maar Ivonnie wat duis stig met die camera's??! haha.
    Misschien dinkse daor die reage nog effe aan wie t in nederland waas, want wee zitten constant in de zeik, hahaha.
    Ik haop det 't 'boerderij-leave' dich good bevelt.
    Vind 't leuk um dien avonturen te volgen, vuul plezeer nog!

Kusjes

• 09 November 2009 - 07:07

Fanny Waal:

Chips heb dus de RockWallabies gemist!!
    Erg leuk dat je de jongens weer tegenkwam!
    Succes met je camera en fijne reis verder!
    Kus Fan

• 09 November 2009 - 08:16

Rafke:

VETTTT :) Je doet alleen maar leuke dingen daar zeg! Klinkt allemaal super!

Ik heb een voorstel he, wat als je nou gewoon hele dagen gaat werken in plaats van middagjes, en dan gezellig met mij mee gaat (ik heb een eigen board en schoenen gekocht!!) naar Oostenrijk. Bohhh ik heb in lange tijd niet zo'n strak voorstel gedaan... vind je ook niet??

xx

• 09 November 2009 - 10:36

Kelly:

Haa meis!

Wat ein verheulke weer zeg! erg leuk um dich zoe steeds te volgen!;)

Wal shit van de camera weer slummerik;)! haha!

Nou vuul plezeer nog en werk ze oppe boerderie hee:)!

Xxx

• 09 November 2009 - 19:13

Tjitske:

Dag Ivon
    Je laatste twee verhalen gelezen ik was niewsgierig wat je nu doet!!
    Hopelijk kan je camera gemaakt.
    Werk ze....en
    heel veel plezier verder.
    Moeder van Mirjam!!

• 09 November 2009 - 20:07

Ans:

Haa,

Klinktj allemoal erg leuk en gezellig, maar... eindelijk geit ter weer gewirktj weare.(kins se missjien nog eine nuuje camera kaupe) Vuel succes enne......lekker verder geniete!!!!!!!

Groetjes van os oet Heytse (alles good hiej!)