Great Ocean Road & .....! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Great Ocean Road & .....! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road & .....!

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

01 December 2009 | Australië, Melbourne

In de link met de foto's staan ook nog n paar foto's van de outback die k via de mail heb gekregen :) De rest is van de Great Ocean Road die k de afgelopen dagen gedaan heb...

Zaterdag werd k om 6.45uur opgehaald om aan de tour te beginnen! Na ongeveer 5 uur rijden hadden we onze eerste stop, lunch :P Daarna naar de MacKenzie Falls gereden. Korte wandeling gemaakt, die door de regen n beetje verpest werd :S Vervolgens naar Reids Lookout point, maar door t slegte weer was t uitzicht niet egt super... Als laatste die dag naar Halls Gap gereden waar we ingecheckd hebben in ons hostel. Heerlijk gegeten en gezellig wat gedronken en gekletst met de hele groep (deze was erg gezellig, wat t slegte weer n beetje deed vergeten :P).

Zondagmorgen vertrokken naar Grampians National Parc. Korte wandeling door de regen gemaakt en naar t Aboriginal Culture Centre geweest. Vervolgens n lange rit in t busje, onderweg ergens gelunchd en uiteindelijk kwamen we dan bij de Great Ocean Road!! Hier hebben we verschillende stops gemaakt bij: Bay of Islands, Bay of Martrys, The Gotto & The London Bridge! Allemaal erg mooi, ma met t zonnetje erbij zouden de foto's nog veel mooier zijn geworden!! Om 17.30uur kwamen we aan bij t BeachHouse in Port Campbell waar we de nacht zouden doorbrengen. Lekker aan t strand ge'bbqd en gerelaxed. 's Avonds nog naar zonsondergang gaan kijken bij "The Twelve Apostles", maar helaas zonder zon ;)

Maandagmorgen naar Loch and Gorge waar we weer n paar mooie foto's hebben gemaakt en vervolgens nog n keer naar The Twelve Apostles. Helaas was t weer nog steeds niet zo best, en de foto's dus niet zo mooi :( Daarna n wandeling gemaakt door t rainforest en gelunchd in Apollo Bay. Nog even naar Bells Beach (surfbeach) geweest en gewinkeld in Torquay!

Om 19.00uur was k dan eindelijk in Melbourne in mn hostel. Nog nooit zo'n rotzooi op n kamer gezien :S Alleen ma jongens in mn kamer, die dronken thuis kwamen, slegte versierpogingen deden en ontzettend hard snurkten... Gezellig nachtje dus ;) Vandaag dus snel op zoek naar n ander hostel. Uiteindelijk blijf k tog ma in hetzelfde hostel, maar wel in n andere kamer :) Kijken hoe dat bevalt vanavond.

En dan nu...

Vandaag de hele dag bezig geweest met werk zoeken. Wel 10 telefoontjes gepleegd, maar of ze hadden niemand meer nodig of voor langere tijd :S Uiteindelijk tog n positieve reactie en k mocht gelijk op sollicitatiegesprek komen :) Net t verlossende telefoontje gekregen dat k ben aangenomen :) Morgen om 10uur krijg k nog de laatste info en dan kan k de dag daarna als t goed is gelijk beginnen!

Jullie horen snel meer van mij en over mn baantje!! :)

• 01 December 2009 - 11:07

Paulien:

Zie je wel sissie,

iedereen wil met jou werken :D
    Goedzo! En dat langs de deuren gaan komt zeker goed, als ze jou alleen al zien zijn ze verkocht, dan boeit het echt niks meer wat je verkoopt :P
    Succes!!!

xxxxxxxx Plien

• 01 December 2009 - 13:16

Tom:

Heey!
    Super dat het zo goed met je gaat! En je harde werk voor een baantje te vinden wordt dus wel meteen beloond!
    Heel veel plezier nog daar!

Groetjes,
    -x- Tom

• 01 December 2009 - 15:44

Nelly:

Ha Ivon

Je moet niet denken dat je alleen maar zon krijgt daar,wordt je veel te bruin van,steek je straks helemaal af bij ons.
    Fijn dat je een baantje hebt,ik ben wel benieuwd wat.
    Succes Nelly

• 01 December 2009 - 18:01

Mirthe & Marcel:

Heee meis,

Nou, t moet nie gekker worden daar he.. hihi.. Nee, eg super weer allemaal. Hiele sjoene foto's :D
    Hier is ut eg koud aant worden.Brrrr.. Mja, dat mag ook wel in December he. Lijkt me heel raar om in December zo'n heerlijk weer te hebben als wat jij daar hebt.
    Wat goed dat je een baan hebt gevonden trouwens!! Toppie... Weer ff lekker centjes verdienen, dan kun je er nog even tegen aan daar!! ENJOY!!!

Liefs Mirthe (K)

• 02 December 2009 - 19:24

Inge:

Haa Fonnie!!
    Errug ruig allemaal dien verhalen en foto's! Ik bin benieuwd noar dien baantje! Mot nog steeds 'n keertje filmpje of foto's van mien stekkie maken, mer det geit nog gebeuren binnenkort!
    XXX Inge

• 03 December 2009 - 09:05

Annemiek:

Foto's zeggen weer veel over al het moois wat je gezien en beleefd hebt. Met een beetje geluk krijg je zelfs tijdens je werk nog mooie dingen te zien en maak je leuke dingen mee, veel succes ermee.
    Dikke kus
    mam