Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Coffs Harbour

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

09 Oktober 2009 | Australië, Coffs Harbour

Ben ik weer :)

Na de overnachting op de boot zijn we in Port Macquarie nog naar n koale hospital geweest. Erg leuk om n keer te zien! Vervolgens zijn we met de auto naar het Sea Acres Nature Reserve gereden, waar we de Coastal Walk hebben gelopen. Dit was n hele mooie tocht langs de kust. Nadat we hier nog even lekker gelunchd hadden zijn we verder gereden naar Hat Head. Hier zou n camping zijn waar we voor $3,- konden overnachten, maar helaas hebben we deze camping niet kunnen vinden... Dus doorrijden naar de volgende camping. Deze vonden we eigenlijk te duur, dus hebben we hier maar stiekem n nachtje doorgebracht. 's Avonds stond ineens de security voor onze neus :S MAAR, wij lieve nederlandse meiden mochten toch blijven en hij zou nog n extra oogje in t zeil houden. Mocht iemand anders vragen wat we daar deden, moesten we maar doen alsof we stom dronken waren :P
De volgende morgen nog heerlijk gedouchd, onze was gedaan en lekker ontbeten. Daarna zijn we naar Smokey Cape gereden om het Lighthouse te bezoeken. Vanaf hier hadden we weer n mooi uitzicht over zee!
Vervolgens hebben we in Coffs Harbour n hostel gezocht en n heerlijk dagje op t strand gelegen :) Vanmorgen lekker lang in bedje blijven liggen (ligt tog wel lekker, zo'n normaal bed ;)), in t park gelegen, gezwommen in t zwembad bij ons hostel en 's middags naar Mutton Island geweest.

Morgen ga ik samen met Mirjam kayaken en raften!! Ben benieuwd...

Liefs xxx

PS: Leuk om jullie reacties te lezen :)

• 09 Oktober 2009 - 09:46

Anke:

Haaaaaaaaaaa ivonetje,
    leuk leuk leuk allemaol..
    bin wal jalours op dich huur!
    ik zal de vroukes morgen is flink aan goan moedige tegen Peelpush.
    kumt hielemaol good.
    nog ein fijne reis en succes met alles.
    tot hieeel snel weer.
    Kusjes Spenk

• 09 Oktober 2009 - 09:52

Paulien:

sissie wat heb je toch n geweldig leventje daar :D

Niet vergeten dat je wel nog terug moet komen he ;)

xxxxx van de zus

• 09 Oktober 2009 - 10:20

Wiel En Ger:

ha Vontje,wat leuke knuffelbeertjes daar. Ik wacht nog op de dolfijnen. Maar die zullen jullie ook nog wel veel zien. kijk iedere keer naar de foto's van Jelle en Noortje.dat is wel leuk.jullie zien er goed uit.VOLHOUDEN .KNUFFELS

• 09 Oktober 2009 - 15:49

Theo Ferfers:

Hoi Yvonne,

Wat lees ik allemaal, Campinkje kraken en dan ook nog security omkopen.
    Dat gaat niet goed meisje ;)
    Wel erg fijn dat je leuk gezelschap hebt, we volgen jullie op de voet. Heel veel plezier.

Marleen en Theo

• 09 Oktober 2009 - 16:28

Bertien:

Haa Ivon!
    Heb je toch nog je raftavontuurtje;) wat we in Labenne gemist hebben;)
    Had je zeker ook n flinke kater na die 'stomdronken'avond;)
    take care!
    Xx

• 09 Oktober 2009 - 18:54

Kelly:

Mup!

Ohh super leuk zeg weer get te huren!
    Wat un leventje hebse daor zeg.. jaloers.. mer vuul succes en plezeer murge!:D En kiek oet hee;) haha!

Leefs!

• 10 Oktober 2009 - 05:46

Raf:

Hee dinges..

Ziet er weer goed uit die fototjes. Gisteren nog ff gesmst met je, en ik mail je snel!!
    Moet eens skype installeren op je pc, kunnen we gratis bellen :)

xx

• 11 Oktober 2009 - 18:21

Annemiek:

Wij genieten met je mee, je hebt ondertussen al 246 foto's doorgestuurd, geweldig!!Ik probeer je met de kaart van Australie voor me te volgen, lukt aardig! Geniet verder en tot hoors, lees of zo
    dikke kus
    Mam

• 12 Oktober 2009 - 10:15

Wiel En Ger:

Hopelijk krijgen wij ook al die foto's op de verjaardag van Mart{zondag} te zien. Ben benieuwd. KNUFFELS.