Brisbane! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu Brisbane! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ivon Dings - WaarBenJij.nu

Brisbane!

Door: Ivon!

Blijf op de hoogte en volg Ivon

15 Oktober 2009 | Australië, Brisbane

Dinsdagvond zijn we dan aangekomen in Brisbane, waar we zaterdag helaas onze auto weer in moeten leveren. Een ontzettend gaaf hostel gevonden, waar we 2 nachten hebben geslapen. Hostel met dakterras, dakzwembad, eigen kamer voor ons 3en, bios, kroeg... En heel toevallig was er ook nog ladiesnight :P

Woensdagmorgen heerlijk ontbeten op t dakterras en daarna de stad ingelopen. Vanalles geregeld wat betreft het zoeken van werk en mn vluchten die k wil boeken/wijzigen. De vlucht van Cairns naar Alice Springs is alvast geboekt. En ook heb ik mijn terugvlucht gewijzigd. Ik ben 3 februari alweer terug in NL!! Volgens mijn planning heb ik dan alles gezien wat ik wil zien en zo kan ik in Nieuw Zeeland gezellig 3 weekjes met mams en Linda meereizen :) En daarbij komt nog dat mn centjes dan wel ver op zullen zijn... EN heb k ook zin om iedereen dan weer terug te zien!! :D

Voordat we woensdagavond gingen koken heb ik zelfs nog sportief gedaan. Ben een half uurtje gaan rennen, waar k nu nog spierpijn van heb :S Daarna lekker pannekoeken gebakken en een relaxed avondje gehad!!

Donderdag samen met Mirjam naar Whitewater Parc geweest! Erg leuk park, met ontzettend leuke glijbanen!! Ondertussen had Nynke weer n gratis slaapplaats voor ons geregeld :) Dus van donderdag op vrijdag weer n goedkoop nachtje gehad!!

De foto's zet k de volgende keer bij t berichjte, heb nu geen tijd meer...

Tot snel, dikke kus!

DE FOTO'S:

• 16 Oktober 2009 - 06:06

Bertien:

IEFON!!
    mooi man! hoeven we je weer een paar maandjes minder te missen;)
    Ook ik ben blij als ik je weer alik op neerlandse bodem zal zien! Heb je ook goed afscheid genomen van jullie autootje? Daar was je vast al een beetje aan gehecht:p
    Geniet nog maar wat jij!
    Kus tien

• 16 Oktober 2009 - 08:04

Kelly:

Meadje!

aaaah wat leuk zeen we dich al ierder!(A) Ofja.. misjien zeen ik dich dan nog neet:O heb gesolliciteerd in oostenriek veur 3-4 maond! haha ik dink gaon dich ma naor daon!;) Maar wat relax zeg.. zon sjiek hotel! hehe!
    Leefs, xx!

• 16 Oktober 2009 - 09:43

Jill:

Je mag ook wel gewoon zeggen dat je niet nog een jaar carnaval wilt missen...
    KUS

• 16 Oktober 2009 - 09:50

Annemiek:

Ha schat
    Voor niks overnachten, of heel goedkoop, en dan nog te weinig geld?????
    Maar ja, een parkeerbon is ook duur, he??!!!
    Veel plezier met de jungle tocht, let op voor het "ongedierte"!!!
    Kusjes
    pap en mam

• 16 Oktober 2009 - 10:11

Theo Ferfers:

Hoi Yvon, Het spijt me maar ik heb je een paar dagen niet gevolgd. Maar ik ben nu weer bijgelezen. Jouw avontuur kent duidelijk up en downs maar dat maakt het nu net zo heerlijk spannend ;) We wensen jullie nog heel veel mooie en spannende dagen. Geniet maar lekker van alles. Groetjes
    Theo

• 16 Oktober 2009 - 12:12

Michelle:

haaaa von!
    wel ff raar huur um te leze detse ierder truuk kumps;)
    maar wel leuk natuurlijk, kense weer lekker mei komen volleyballen:D
    nog super veul plezeer doar!!!
    dieke kus

• 16 Oktober 2009 - 17:54

Lian:

Ha Ivon

Wij zijn net terug van een lekker weekje vakantie dus nu ff jou laatste 2 verhalen lezen. Zo te horen heb je het goed naar je zin daar! En kom je eerder naar huis! Dat wordt inderdaad gezellig samen carnaval vieren! Heb je al enig idee in welke plaats je langer wil gaan blijven? (werken?)

Liefs Lian

• 16 Oktober 2009 - 17:54

Lian:

Ow ja... de groetjes van Sjoerd!

• 17 Oktober 2009 - 10:22

Ger En Wiel .:

Geniet mer van de wermte , want hie is 't niks ; raegen en storm .
    Dus 't is al echt herfst en 't haet auch al gevraore .
    Soms dinke we det Linda al bie dich is as we nao de foto's kiëke , want det ein reisgenootje van dich liëkt dao waal erg väöl op .'T zuut der weer allemaol geweldjig oet .
    Geniet ze en KNUFFELS.

• 17 Oktober 2009 - 18:28

Annemiek:

Ben even met marij Hillen aan het oefenen hoe zij berichtjes kan sturen.
    Groetjes en kusjes
    Mam

• 19 Oktober 2009 - 19:27

Ila En Henny:

Ha die ivon,
    Super om
    te zien dat je het zo naar je zin hebt.Probeer aan alles mee te doen ,nu heb je de kans maar wat gaat de tyd snel he?Ik zou zeggen geniet ervan en maak er nog wat leuks van dan zien we jou volgend jaar wel weer een keer op de clausstraat,
    Heel veel groetjes en nog veel reisplezier.
    Henny en Ila